Гільзовка блоку циліндрів технологічний процес гільзування.

     

 У сучасному автомобілі застосовується два типи гільз:  Гільза в перекладі з німецької мови - оболонка. У нашому випадку гільза блоку циліндрів - це знімна металева вставка в блоці циліндрів. У ній переміщається поршень двигуна, і вона ж визначає робочий об'єм циліндра двигуна.

Ремонт гільзи циліндра називається «Гільзування» і є досить складним технологічним процесом. Ремонт гільзи циліндра проводиться або за рекомендацією виробника у визначені терміни (пробіг), або в разі зносу циліндрів. Тут враховуються і марка блоку і модель двигуна, і, відповідно, знос циліндра.

  • «Мокрі» гільзи - найбільш ремонтопрігодним гільзи. Гільзи конструктивно взаємодіють зовнішньою стороною з охолоджувальною рідиною двигуна. Комплектуються ущільнювальними прокладками, що виключають потрапляння рідини або навпаки газів в охолоджуючу рідину.
  • «Сухі» гільзи - цей тип гільз вмонтований безпосередньо в сам блок циліндрів при виготовленні

Типовими вимогами, які пред'являються до експлуатаційних властивостей гільз циліндрів, є: актікоррозійная стійкість, висока зносостійкість металу, міцність. Надійність ущільнень ремонтних гільз при гільзуванням блоку циліндрів повинна забезпечуватися висока надійність ущільнень в місці стику гільзи і блоку.

До ремонтних гільзам пред'являються певні вимоги, про які повинні знати не тільки фахівці, але й ми, автолюбителі. 

 

Особливо, якщо набуваємо їх самостійно. 

  • Форма гільзи - її елліпсность і конусність не повинні перевищувати 0,02 мм. а різниця товщини стінки 0,01 мм.
  • Поверхня гільзи повинна бути виконана відповідно 8-10 класу точності.
  • Вибір ремонтної гільзи блоку проводиться за відповідним каталогом. При виборі необхідно враховувати припуск для проведення подальшої розточення.